lovehorses

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma - 25 februari 2013 16:56

5 snacks du gillar:

1. Olw sourcream and onion chips

2. bio popcorn

3. skruvar

4. pringles sourcream and onion

5. bacon snacks

 


5 saker du skulle vilja göra om du var miljonär:

1. Köpa en egen häst som är världs bäst i hoppning

2. Resa till USA 

3. Shoppa allt jag vill ha

4. Skaffa en snygg bil

5. Kanske skänka lite pengar till rädda barnen t.e.x


5 saker dina läsare inte vet om dig:

1. Jag måste gå ner i vikt

2. Jag mår jätte dåligt ibland

3. Jag vill börja på häst gymnasium

4. Rosa är min favoritfärg

5. Jag skulle vilja bli djurskötare när jag blir vuxen

 


5 saker du gillar att göra:

1. Rida

2. Kolla på film

3. Shoppa

4. Sova

5. Fotografera


5 filmer du gillar:

1. Wild child

2. Beck filmerna

3. Det brinner

4. Eva och Adam 

5. Astrid Lindgren filmer

 


5 maträtter du tycker om:

1. Tacos

2. Hemmalagad pizza

3. Kycklingpaj

4. Potatis och purjolökssoppa

5. Grillat

 

5 efterrätter du tycker om:

1. Kladdig kladdkaka

2. Vaniljhjärtan

3. Hallon paj

4. Marängswis

5. Kanelbullar

 


5 låtar du aldrig tröttnar på: 

1. Justin Bieber - Boyfriend

2. Rihanna - Diamonds

3. Aki - När solen går ner

4. Arvingarna - Eloise

5.  Peter Jöback - Räddaren i nöden


5 saker du vill göra innan du dör:

1. Simma med delefiner

2. Shoppa i New york

3. Träffa Justin Bieber

4. Ta ett foto med Justin Bieber

5. Hjälpa barn i Africa

Av Emma - 25 februari 2013 16:50

Skrev aldrig igår om hopptävlingen, men det gick så himla bra iaf, Filip var jätte duktig och han hade ett bra och samma tempo typ hela banan och han hoppade som en kung, nästa gång ska jag hoppa 70cm med honom! Bilder och film får ni se när jag kommer till Stockholm om 3 veckor ungefär, det är långt kvar jag vet men ni får stå ut.

Nu sitter jag iallafall här i ridkläder eftersom jag ska rida idag, fast först ska jag äta taco paj mums. Tror att vi har hoppning idag på ridningen med Bamse, han måste sköta sig då ;) Ska till Hööks nästa vecka, jag måste handla ridstrumpor och ridtröjor jag har knappt några :/ Men ska äta snart så jag skriver lite senare idag eller imorgon vi får se. Det är ju familjen annorlunda ikväll på tv 4 klockan 20.00 till 21.00 för någon som vill kolla :)

 

Från förra tävlingen med Filip han är så himla bäst och snäll och duktig <3 <3 <3 <3

Av Emma - 22 februari 2013 20:27

 

Idag fick jag Flippan på hopplektionen. Jag tyckte hon kändes jätte liten i början, 

men efter ett tag så tänkte jag inte mer på det. Men iallafall så hoppade jag först

studs eller vad man ska kalla det, det gick bra faktiskt, fast inte först för då styrde 

jag lite fel mot hindret, men sedan blev det lättare och då kom vi igång mer. Vi

hoppade det i båda varven, sen var det dax för banan, gick bra på hindrerna i början.

Fast när vi hoppade studsen sist så blev hon jätte pigg så det blev lite svårt att rida

henne då, men hon tyckte nog det var kul att hoppa! :)

 

Av Emma - 21 februari 2013 20:22

Har kikat runt lite på datan på chilli, rusta, jysk och br leksaker på saker som jag skulle vilja ha!

Chilli:

Gosedjursnalle

       Filt

Rusta:

  Matta

  Förvaringsbox/låda

Jysk:

Bieber påsslakan

    Kudde

Br-leksaker:

Bieber påsslakan

    Bieber handduk

Zlatan handduk

    Bieber filt

Av Emma - 21 februari 2013 15:39

 


Glöm inte att besöka: http://omo.blogg.se 

Av Emma - 21 februari 2013 15:30

Är med och tävlar om att bli veckans blogg hos http://omo.blogg.se 

 

Av Emma - 21 februari 2013 14:31

                 


 

/ Emma 

Presentation


Jag heter Emma Johansson, jag är 17 år. Här kommer jag blogga om hästar mest som är mitt största intresse.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards